2 May 2009

Catatan tertunggak selama seminggu..

Hari ni hari Sabtu..Sebelum hari sabtu ni, aku busy btul kt ofis..(kdg2 aku wat2 busy.hahaha)..
balik pkul 8 mlm, 8.30 mlm..semua ni gara-gara kursus di Puteri Resort Melaka pada Ahad nanti..Aku selaku pegawai kena la uruskan macam-macam..handle staf E17 yang lapor diri lagi..tapi best la sebab time busy ni aku kenal staf lain dan orang mula mengenali aku..hohoho..
Hari ni hari Sabtu..keesokan hari Sabtu ni, aku akan bertolak ke Melaka..ikut perancangan pukul 11 lebih berkonvoi..Semoga aku sampai Melaka dengan selamat..Taklimat di Melaka ni bertujuan untuk memberi pendedahan kepada kakitangan baru berkenaan Projek Banci Perdagangan Edaran yang akan dibuat selepas balik dari Melaka nanti..Nak explain detail pun aku bukannya tau sangat..sebab tu aku kna gi taklimat ni.. 3hb sehingga 6hb Mei 2009..
Ni je la yang aku nak catatkan..Cau cau cau..

0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan