15 Apr 2010

SMS offer video lucah

Tengahari tadi, sedang indah aku menewaskan adik aku dalam game bola FIFA, tiba-tiba telefonku berbunyi..

"Sape pula mesej ni..?kacau la..baru nak menang besar..", aku cakap dengan nada sombong..hahaha

Rupanya mesej itu menawarkan video sex terlampau.(Aku nak type semula, dah terdelete pula)..Lebih kurang macam ni la bunyinya..:

Fikiran bebas?Mahu lihat aksi video Lyna dan kawan-kawan? taip Ya blablabla..dan untuk 18 tahun dan fikiran bebas sahaja..blablabla...


Aku dah selalu dapat mesej berbaur lucah ni..mmg lucah pun..tapi kalau mesej dari mesin aku tak balas..kalau mesej dari no operator Malaysia (macam celcom ke,maxis ke..)aku akan reply dengan nada kesat..contohnya Mampos ko!! Aku repot polis..padan muka ko!! dan macam-macam lagi..

Nak dijadikan cerita,aku pun reply la msj yang aku dpt tadi..haha..penghantarnya 01743XXXXX..dari utara la ni.. camni aku reply: I will report to the police!

Aku memang bengang dengan mesej-mesej camni..wat kecoh je. Sekali petang tadi aku dapat mesej dari no tu..dia reply da..mesejnya camni:

Salam.Maaf.Baru nampak anak ku main hp forward sms. Saya dah ajar dia. Minta maaf keatas sms tadi.


Terkejut aku baca mesej ni..jarang ada orang reply balik..haha..padan muka dia..aku tak balas..nak je aku balas suruh tunggu siasatan polis nanti..biar dia kelam kabut skit..haha...

0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan