8 May 2012

Sekali ternampak la...


Pagi tadi aku ke sekolah.. macam biasalah.. buat kerja-kerja amal ni.. Aku ke One Stop di Ayer Hitam.. sekali terpandanglah akan mata aku ini satu benda yang dah lama aku cari.. huhu.. ini dia...


Aku memang peminat Barcalona.. Aku tak berapa minat game EPL.. sebab aku suka tengok Spanish League ni penuh dengan skill.. bukan skill freestyle, tapi corak permainan tu.. Macam EPL, liga ni banyak main laju.. shooting jauh.. tak best.. Barcalona, selagi tak depan gol memang tak nak rembat.. Tapi kadang-kadang aku geram juga pasal apa tak sepak-sepak..hehe..


Balik dari sekolah aku bayar bil-bil.. Segala macam bil aku bayar tadi.. Lepas tu aku ambil cermin mata yang aku buat.. Huh mata aku macam pening pula dengan spec baru ni.. mungkin dah lama pakai yang low power tu.. Minta-minta jadi ok la lepas ni..


Malam ni tahun baru.. mesti tv ada rancangan best... hehe..


Selamat menyambut 2010!!

0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan