31 Jul 2009

Minggu lepas tanggungjawab...

Minggu ni macam kecoh skit.. ye la, aku masuk ofis hari Rabu.. So macam banyak benda terlepas dari pengetahuan aku.. tapi nasib ada e27 aku.. Sorry la Dayah.. terima kasih sebab buat kerja betul-betul.. Isnin ni kita dapat e27 lagi sorang.. kurang skit beban ko nanti yek..
Aku masuk Rabu sebab ada temuduga GSTT guru pendidikan khas di Ayer Hitam Johor. di SK Kota Dalam kalau tak silap aku. Mencuba nasib.. kita kena ada anjakan paradigma skit.. baru la namanya hidup mesti terus.. Semasa di PKG Ayer Hitam tu, ramai betul calon-calon yang datang.. semestinya perempuan yang ramai.. ada dari Pasir Gudang, Kulai, Segamat..calon lelaki ada la dalam 30% je.. aku sampai jam 8 pagi.. tapi masuk bilik temuduga dalam tengahari agaknya.. hujan lebat, tempat duduk yang terhad tapi calon-calon ni tak putus asa menunggu..
Kalau ada rezeki ada la.. aku berdoa je..dapat blah cepat-cepat lagi bagus..hahahaha
Hujung minggu ni, aku tak plan pun nak buat apa.. maybe nak mengadap laptop je la.. nak godeh-godeh laptop ni.. macam dah semakin lembap laptop aku ni.. (mesti sebab kerja perangkaan ni..siot betul..) jangan sebab virus dah la..

0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan