13 Feb 2010

Aku mulakan dengan agak baik....

Masih belum terlambat untuk aku berkongsi pengalaman pertama kali aku menjadi pengurus pasukan bola sepak SK Ayer Hitam untuk tahun 2010 ini.. Memang agak membebankan untuk aku hadir setiap hari ke sekolah semata-mata untuk 'melatih' mereka walaupun aku hanyalah PENGURUS.. tapi tanggungjawab itu rasanya terpikul di bahu aku juga.

Melatih murid bermain dalam masa seminggu memang sukar untuk mendapat hasil yang diharapkan. Tapi apa boleh buat..seperti pepatah orang taman aku,"better late than never..". haha.. biar la lambat berlatih daripada tak berlatih langsung..

Akhirnya, dengan semangat juang yang tinggi, pada 11 Februari 2010 bermulalah petandingan bola sepak 7 sebelah bagi cawangan Ayer Hitam. Setelah berhempas pulas, pasukan yang aku bawa ini mendapat tempat ketiga. Fuh..nasib baik dapat tempat ketiga..(ok la, sebab pasukan lain dah berlatih lama..huhu)

Apa yang aku banggakan ialah, latihan yang kurang dan pada tahun lepas, skuad SK Ayer Hitam ni tak lepas kumpulan pun., Tapi tahun ini, leh dapat tempat..hehehe.. GPK KOKU dah tanya samada aku ada di sekolah lagi untuk tahun depan ataupun tidak.. InsyAllah aku akan beri yang terbaik untuk skuad tahun hadapan..


SK Ayer Hitam yang berbaju merah tu..

Nak mula kena salam-salam dulu..

Dah kalah 1st game, kena 'basuh' dulu.. hahaha

Budak-budak aku yang tak pakai jersi tu.. menunggu sesi penutup

Sempoi je majlis penutup..VIP duduk kerusi plastik je..

Penyampaian hadiah tempat ke3..jadi la...

Pengurus tak dapat hadiah ke???huhu..tak adil!!!

Pemilihan mewakili Zon Ayer Hitam

Wakil dari SK Ayer Hitam cuma seorang sahaja...


0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan