15 Apr 2009

INI ADA SATU CERITA...PANASSSSS

Aku graduate in International Business Management..Baru lepas konvo 29hb Mac 2009..Berangan nak ada bisnes sendiri..(tapi tak tau bisnes ape lg..hoho). Mak dan ayah aku berkhidmat sebagai guru.. Leh bayangkan tak kalau aku jadi cikgu?? Hahaha..Itu lah realiti esok hari (16hb April 2009)..Wahahahaha..
Tengahari tadi aku dapat panggilan telefon dari En Hamzah, PPD Batu Pahat (agaknye..sebab gelabah,aku tak dapat ingat nama dia..huhuhu). Aku diminta lapor diri di SMK Yong Peng esok!!.. Tanpa offer letter, aku kena datang slamber rock je lapor diri esok sebagai GSTT..cantekk..
So, aku tabahkan hati, kuatkan semangat untuk esok..(baru lepas ikat tali leher ngan iron baju walhal esok orang pkai baju batik!!) takkan aku datang lapor diri dah pakai baju batik plak kan..so wat slamber dulu..hoho..Rambut aku yang macam Rambo baru masuk tentera pun dah dipotong ptg tadi..huhu..
Aku tak kesah sebenarnye dapat sekolah yang ada berbilang kaum ni..aku risau subjek pe la yang kena ajar nanti..aku kalo bleh nak ajar magic je kat bdk2 ni..hahaha..(nak ajar Harry Potter..)ajar PJ pun ok gak..tp yang aku dengar, banyak kosong kat English..adoyaiii....
Ok la..aku nak tido awal pasal pkul 2.45 nanti nak bangun tengok bola..hohoho..Aku berharap ManU kalah..(bukan sokong Porto,tapi aku tak suka ManU)..Hidup Barca!!!aku ada gaya Messi skit..hahaha
SO tunggu la cerita esok camne..mintak-mintak perkara yang baik berlaku..jangan la aib-aib plak..AMIN...~~

2 comments:

  1. hahhaaha...kamu sgt gumbira pk cik ye..tahniah...(clap..clap..clap..)

    ReplyDelete
  2. hoho..gumbira+bimbang+(macam2 lagi..)mekaseh yek cikgu ja.
    Saya dalam dilema lagi..dilema kerjaya..huuuuuu

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan