10 Apr 2009

PERDANA MENTERI YANG KE-6

Aku publish post ni bukan untuk berpolitik..
(walaupun berpolitik tu sebahagian tuntutan dalam Islam)
Tapi aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan
TAHNIAH
Dato Seri Najib Tun Razak
sebagai Perdana Menteri Malaysia
Ke-6
Mungkin kata orang mengenai TEORI "R.A.H.M.A.N" kebetulan menjadi tepat..Korang tau tak?? teori ni la wat aku senang hafal nama-nama perdana menteri Malaysia..
R : RAHMAN
A : ABDUL RAZAK
H : HUSSEIN
M : MAHATHIR
A : ABDULLAH
N : NAJIB
Bukan nak cakap teori RAHMAN ni betul-betul tepat..
Sebab dulu ada kawan aku kata,"jangan-jangan "N" tu stands for Nik Aziz"..
tapi tak betul pun..yang betul PM terkini memang mula dengan "N"..Cuma apa yang aku nak perkatakan, siapa next PM nanti..? pasni aku nak guna teori apa plak??
Sebagai rakyat Malaysia beragama Islam, aku berdoa tak kira la siapa pemimpin tu nanti, Semoga dia beragama Islam, dan warganegara Malaysia..jgn sebab teori ni dah tamat, penjajah plak yang ambil alih...ishh..mintak jauh la..
Come on rakyat Malaysia..Come on orang Islam Malaysia..
Siapa nak jadi PM nanti??
Menonjol la sekarang dengan sifat kepimpinan yang sepatutnya..!!!

0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan