3 Jun 2009

Kehidupan diteruskan..

Minggu ni agak sibuk...sampai aku tak perasan time lunch dah lepas..huhu..nasib la aku dibantu oleh E27 yang best..aku cakap je ending result nak camne, diorang leh wat dengan cara sendiri..so keje aku bertambah mudah la..(aku tak leh bgtau nama diorang..nanti klo diorang tau,mesti riak..klo dah riak wat keje tak ikhlas la plak..hahaha)..
Masa aku type entry ni, aku kat umah..kebetulan kawan aku tertinggal broadband stick di pejabat..pe lagi,aku pun try la broadband maxis kat umah ni..agak bagus la..timekaseh N..klo hari-hari ko tinggal pun,best jugak..hehe..
Kerja esok belum difikirkan lagi..tapi dah terlintas apa yang hendak dibuat..mungkin kena wat semakan kualiti kat Puchong...aku bukannya expert pun nak round kat Puchong..tapi terpaksa pergi,kena la pergi..
Malam ni takde idea la nak tulis..mungkin sebab aku dah ngantuk, badan dah letih..(macam keje wat bangunan plak)..InsyaAllah, dalam dua tiga minggu ni, aku akan update selalu blog aku ni..byk perkara nak dikongsikan..tapi bila mood takde, nak wat ayat punya la susah..macam nak tulis point je..hehehe..k la..mata aku dah bagi isyarat nak berehat.ZZzzzZZZZ (dah tido da...)

1 comment:

  1. Ckp je la E27 ko nye name...ssh sgt lak...Hahhahaha3..baru ko tau 27 ko amat best, xspt aku nye 27...huarggghhh..pressure nye aku..npe la aku xdpt mcm 27 ko?hmmm...aku tgh ngajo slow2 27 aku spy jd mcm 27 ko..doakn aku brjaye!!huhu3..

    p/s:aku bru trbaca entry ko nieh..klau tau ko puji 27 ko, da lame 27 ko merase bangga!!ahaks!~;p

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan