16 Jun 2009

Permulaan hari bekerja selepas dua hari di Yong Peng



Pagi Isnin yang gopoh (aku yang gopoh sebenarnya..)

Hari Isnin aku agak kelam kabut..bangun awal macam biasa..(6.30am).tapi tak tau la mana silapnya..aku dah bersiap nak gi keje ni, time nak kancing seluar baru aku perasan cangkuk seluar aku dah tak de...arghhhh...ni mesti ilang time basuh guna mesin ni..aku pun capai seluar lain..kena gosok dulu la sebab renyuk sangat..pastu akak aku mintak hantar gi ofis plak..jalan sesak ya amat...aku bawak selaju boleh..selit-selit skit akhirnya sampai la ofis...(sampai lambat jugak).. Sebab aku pegang kunci bilik operasi DT (distributive trade) maka ramai la budak-budak hangin satu badan dengan aku..hahahaha..padan muka korang masuk bilik lambat..!!! sape suruh aku pegang kunci..hahaha..


Otak dah serabut pagi-pagi

Masuk je bilik DT,aku tengok meja serabut, envelope banyak, otak aku pun macam dah serabut..jangan litar pintas sudah..pagi-pagi dah ada budak kawalan mintak laporan.. Huh, nasib baik benda-benda tu ada dalam laptop aku.. aku suruh budak tu kira sampai 120saat mesti dah leh dapat report tu. tak sampai 120saat aku dah bagi dia..(saja pagi-pagi wat seronok-seronok..haha..bukan buli tau). Tapi hari ni tak la sibuk sangat sebab baru start kan..tengok la esok nanti..hohoho..pasti lebih mencabar..
Esok aku nak wat semakan kualiti (observe keje staf aku) kat Puchong n Shah Alam.. Malas nak pegi tapi kena paksa diri juga... Aku bukan tau jalan sangat.. takpe, buku map selangor ada kat aku..redah je la... ok mata dah mengantuk ni.. Semoga esok lancar dan urusan aku dipermudahkan Allah..~amiiiin~

0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan