16 Jun 2009

KENANGAN....

Sambil-sambil duduk depan tv tengok Men In Black ni, aku teringat pasal gambar konvo aku..
Tak de post lg pasal gambar aku amik scroll tu..hoho... aku teringat ni pasal kawan aku Wan Esa call pagi td, dia tanya pasal sijil tu la..

Walaupun post aku ni macam dah lapuk, tapi kenangan @ sejarah dalam hidup aku ni sentiasa segar dalam ingatan.. 'Bukan mudah,mencapai bintang..di angkasa...huuuyeeehh...'(lagu AF ni hahaha)

Ni la gambar aku dulu tu.. 28 April 2009..aku ingat sangat tarikh ni sebab aku tak dapat gi exam KPLI kt Johor..(aku dah kt kedah masa tu..tapi ye ke tarikh ni..??aku igt-igt lupa plak..hahaha)
Setelah di baca oleh Cik Mashimaro kita (29 Jan 2010), dia dh ingtkan aku tarikh sebenar setelah lama aku abaikan post ini. Aku konvo 29 April 2009.. 28 Nov 2010 tu exam KPLI..
Mekasih cik Mashimaro.. Keep reading!!!!


3 comments:

  1. wei 29 mac 2009 la...tarikh konvo sndri pn x ingat...apedaa

    ReplyDelete
  2. Hahaha..ye ker... ok.. aku dh igt. 28 April tu exam KPLI.. aku konvo 29 April..mekaseh yek igtkan aku.nti aku blanje kuih karipap ngn air sirap limau

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan