11 Jun 2009

Sekali plan tak jadi daaa...

Huh..macam dah lama tak update blog..
Minggu ni aku gembira pada diri aku.. gaji masyukkk!!!!huhu.. tapi plan aku berubah skit la.. niat dihati nak beli handset terpaksa aku tangguhkan.. aku baru perasan tumit kasut aku pecah..terlopong nampak paku.. aku pun tak tau dah berapa lama kasut tu camtu.. jadi aku pun beli la kasut Dr. Cardin + kasut casual (nak jalan-jalan konon..hehe)..
Niat utama nak beli broadband dah aku laksanakan petang tadi..setelah berfikir masak-masak sampai ranum..aku pun beli maxis broadband.. (ni aku tengah menaip disisi maxis broadband yang aku dah activate kan tadi..hoho)
Esok nak service keta plak..aku risau sebab masa tekan brek, bunyi kurang menyenangkan dari belakang..maybe masalah brek belakang kot..(mintak-mintak la tak kena bayar mahal-mahal)
Aku ada target sebenarnya..nak saving skit untuk masa depan.. tapi tanggungjawab lain aku tetap tunaikan la.. petang tadi lepas beli broadband, aku gi beli hadiah untuk bakal anak buah sulong aku..InsyaAllah..nak tau hadiah ape??? tunggu la bila baby lahir nanti.

0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan