13 Dec 2009

Sebab aku tak balik Yong Peng...


Pagi Sabtu, 12/12/09.. Semua guru pelatih yang seangkatan dengan aku diarahkan ke MITC untuk perarakan sempena 60 tahun Perhimpunan Belia Sedunia a.k.a World Assembly of Youth.. (masuk RTM ni..) . Kami menaiki bas IPG KPM.. Sampai di MITC, dapat baju free.. dan makan free.. hehe..

Ramai belia-belia di Melaka ni hadir untuk menyertai perarakan dari MITC sehinggalah ke bangunan Youth Foundation.. Tapi ada gak macam belia yang dah rosak.. Yang lelaki bersubang di telinga, yang perempuan pakaian macam-macam.. hmm tak kan ini produk belia yang Melaka cipta??

Majlis ini dirasmikan oleh Menteri Besar Melaka. Dihadiri oleh wakil-wakil negara seperti negara dari Timur Tengah dan kaki ampu yang lain..hoho. Aku pun tak berapa ingat siapa lagi yang datang..

Dapat juga aku upload gambar-gambar ni.. Inilah suasana yang sempat aku semadikan dalam bentuk visual.. Penat la program ni.. penat tunggu orang besar je.. cakap 8.30 pagi..pukul 10 lebih baru datang..
Join program ni, sedar tak sedar..aku dah belia dah..haha..ingatkan remaja lagi..















































1 comment:

  1. bulu kaki dah melebat ada hati nak jadi remaja....hakkk tuiii...
    ko dah makin itam kak ngah tengok....hahahahaha sat lagi makin boroi plak...wakakakaka

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan