10 Dec 2009

Sangat meletihkan....

Hari ini memang memenatkan.. pagi-pagi aku dah kena jogging keliling IPG KPM ni.. tu takpe lagi sebab aku dah ada stamina..(dah pusing trek stadium tu..) kena buat latihan litar pulak.. satu latihan yang nak menguji kadar ketahanan kardiovaskular aku.. tau tak apa kardiovaskular tu??? haaa.. rajin-rajin la search internet..
2 set latihan litar aku kena buat.. pumping, sit up, speed short distance, ala2 star jump, macam-macam lagi station latihan litar ni.. memang penat.. Aku sempat tidur 10 minit kat bilik sementara menunggu kelas seterusnya..huhu

Tengahari pula, ada mesyuarat untuk pendidikan luar.. boleh pula aku dilantik jadi bendahari projek.. kepala aku dah mula fikir pasal kewangan.. aku sendiri pun masalah kewangan, nak fikir masalah projek pula..hahaha.. bajet takde, maybe kena keluar duit sendiri..dalam rm400..huh, layankan je la..

Petang tadi ada presentation pedagogi PJK.. aku ajar bola baling.. hantaran aras dada.. boleh plak classmate aku menyamar jadi macam budak OKU..sindrom la, autism la.. terpaksa la aku melayan perangai budak-budak ni masa P & P. Tapi sukses.. aku antara golongan yang dipuji lec la..hehe

Malam pula ada sambungan meeting petang tadi.. tapi meeting jawatankuasa je.. Aku dengan penat dan mata mengantuk hadir juga la.. tanggungjawab... Artikel ini di post selepas selesai meeting tu. Esok ada dua kelas je.. tapi aku takleh balik Yong Peng la.. ada program di MITC Sabtu nanti..PERARAKAN BELIA.. pergi je la...

3 comments:

  1. kerja la selagi mampu & kuat...
    ko muda lagi...bukan ada komitmen ape pon...kan? kan?
    ko jgn biasa kan asik tido aje..org kate keje gomen ni semua hati senang mane tak nye semua perut besar..ekekekeke :))

    ReplyDelete
  2. haha aku dah sedar pasal perut tu..mmg ramai yg perut besar..hahaha..
    mintak aku dijauhkan dari 'sumpahan berperut besar' hehehe

    ReplyDelete
  3. tgk body la ni, x dak gaye pn nk jd perut besar tp 10thn akn dtg x tau la kn :p

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan