15 Aug 2009

Hari sebira..sedih+gembira...hahaha

Tinggal kenangan..eh tinggal tali je..hehe

Khamis lepas hari terakhir aku berkhidmat di Jabatan Perangkaan..
Sedih juga tinggalkan kawan-kawan..bonding kitorang dah macam adik beradik..tapi gembira sebab tinggalkan kerja..wahahaha!!!

Aku dirai di majlis yang kecil tetapi besar nilainya pada diri aku..rasa dihargai pun ada..terharu dapat hadiah daripada staf-staf aku. Terima Kasih!!!

Terima kasih juga pada En.Zul..penyelia aku..dia belanja kami semua makan.

nanti aku update letak gambar hadiah-hadiah yang aku dapat..

Ada kad,ada frame, ada hamper..ayat-ayat dalam kad tu yang buat aku teringat keje dengan korang..ada yang rajin, ada yang mengular..hahaha..sama la kita..haha

Ada masa jumpa lagi..ada rezeki korang akan dapat kerja yang lagi best jugak..

Yang penting kerja apa pun kita buat,cari pengalaman sebanyak mungkin dan buat sungguh-sungguh..
Ni hamper coklat yang best..lima minit sebelum dijahanamkan..hehe


Kad ni...ayat yang jujur..hahaha..menitis hingus aku tanda terharu..hahaha




Frame ni...ayat nak power..nak wat aku sedih la tu...
Kalau tau dapat hadiah, awal-awal lagi aku berenti..hehehe

3 comments:

  1. Sape yg rajin? sape yg ngulor??Aku msti part yg rajin tue...Hahhahaa3...;p lol!

    ReplyDelete
  2. ko sedih tinggal kengkawan aje...ko tak sedih ke tinggalkan kak ngah..huahuahuahua....
    kawan2 ko bg hadiah...kak ngah bg ko makan yg cukup & tempat tinggal yg selesa...huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. hahaha3..sume adiah2 tue, sume name aku 1st!!~actually,ayat dlm kad tue xcukup sbnrnye...byk lg nk tulis..D sbbkn tulisan aku bsr2, tpkse la takat tue jer...klau tau, aku tulis kecik2 bia byk ucapan ley msok tau! ;p

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan