29 Sept 2009

KEJUTAN RAYA KE 8...


Sedang enak aku bermain game sambil mengalahkan adik-adik aku dalam FIFA08, aku mendapat mesej..'ktorang nak datang umah..' maka aku pun bgtau la mak yang famili awalin nak datang umah.. Pada raya ke lapan maka tiba la awalin bersama keluarganya..mungkin kedatangannya ini merupakan serangan balas terhadap lawatan kami sekeluarga ke rumah beliau pada raya yang lalu..(aku tak ingat raya keberapa..ke 4 atau 5 kot..mls nak refresh otak)

Aku membantu mak di dapur sekadar yang mampu..(merasa makanan pun sudah dikira bantuan terhebat yang aku tolong..hahaha) aku tolong angkat hidangan ke depan je..

Perbualan dimulakan dengan rancak oleh ayah yang saling berbalas perbualan dengan En. Mustafa (bapa awalin) kadangkala disambut tenang oleh mak aku dan Pn. Zainab menyelit juga secara tak langsung..aku pula mencucuk dimana ada ruang-runag kosong untuk berbual..huahuahua...

Setelah sesi mee bandung mak aku disebat dengan rakus (tanda sedap tu..hehe) perbualan diteruskan dan sesi bergambar menyusul pula..aku berjaya muncul pada saat-saat akhir sebelum punat kamera ditekan oleh adik aku, Fitri..Inilah gambarnya walaupun famili awalin tak cukup korum..2 orang adiknya ke Kuala Lumpur..iaitu Fikri dan Hazwan..

Sebelum balik setelah kenyang selepas makan..
Sekian laporan untuk raya ke 8..

2 comments:

  1. wahhhh..Jangan lupe aku ns mnyak! tp, aku request nk beriani gam batu pahat! sedap sket..;p

    ReplyDelete
  2. mmg beriani gam batu pht sedap...lagi2 pt raja punye..tak gitu lalok?=p

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan