29 Sept 2009

Sesi persekolahan bermula...

Huarghhh...setelah puas berehat dan bercuti selama seminggu...Time to work now!!!! Mood raya tak ilang lagi..tapi aku gagahkan semangat aku ke sekolah..

Sesi pertama di sekolah bermula dengan baik sekali..pagi-pagi Isnin ni sudah hujan..maka rekod aku masih belum pecah lagi..belum pernah menghadiri perhimpunan hari Isnin..secara tak langsung, aku belum pernah mendengar lagu SK Ayer Hitam ni..hehehe..kalau time interview KDC hari tu kena tanye,memang aku nyanyi lagu sekolah aku dulu je..(aku edit-edit skit)..hahaha

Hari pertama aku rasa tak sedap hidung..hehe..selsema..tapi hingus tak meleleh..aku asyik la bersin dan hindung gatal..puas aku korek-korek secara sembunyi..(jaga attitude guru da..) tapi masih gatal juga.. malam tu jugak aku segera ke klinik.. doktor cakap ni sebab resdung juga ni..walaupun aku dah operate (rm6 ribu lebih tu...) tapi penyakit boleh berulang lagi..(jauhi seafood!!!) setelah ambil ubat di kaunter, RM20..cantek...

Sekarang hidung tak gatal lagi..tapi makan ubat tu mengantuk...

1 comment:

  1. Selekeh la ko nieh arip! siap korek2 idong...eiiyurkkk!~ hahahah3

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan