26 Sep 2009

RAYA KALI INI..

SELAMAT HARI RAYA...

memang tak sempat nak updated blog sepanjang syawal ni.. sibuk melayan tetamu, sibuk beraya, sibuk melayan anak buah.. nak guna internet pun penuh pula dengan pengguna-pengguna setia internet di rumah ni..huhu..

Gambar boleh menceritakan segalanya... so aku upload gambar je la..aktiviti sepanjang syawal ini...(tak ikut flow la..main upload jek)

Bergambar dengan saudara sebelah mak di Muar..tak semua ada ni..

Sebelum ke Jementah..gambar ni tiada sebarang touchup yek..nsem yang asli..hahaha

Baby Iman..geram giler tengok dia ni..

Sampai jementah..tuan umah baru beli sayur da...

Sebelum ke Jementah..Kali ni, Angah dan Abg Ben ada skali..

Sebelum ke Ayer Hitam pada raya pertama (sebelah ayah).

Selepas solat raya..Angah tiada kerana beraya di Shah Alam..(rumah mertua)

Di pagi raya..memohon ampun maaf dan restu ayah dan mak

Raya malam-malam..aku di Kluang, rumah Helmi Aziz..lebih kurang jam 10pm

Penutup sesi petang..SeMeKASian bergambar di rumah Zahimie Zahid di Kg Jawa Segamat

Wah..bergaya aku di rumah Diba di Tahang Rimau Segamat.

3 comments:

  1. pesal nak letak jugek tuan umah abru beli sayur?? jahat la ko nih!!...huahuahuahua..

    ReplyDelete
  2. arifudin: wahaha...ok la tu...auhmm..auhmmm...hahaha

    ReplyDelete
  3. anonymous....ko ni spesis harimau ke nak auhmm auhmm...hahaha

    ReplyDelete

selamat memberi ulasan