25 Oct 2009

FREE KE MELAKA..hahahaha

Sabtu lalu pelajar Tahun 6 SK Ayer Hitam mengadakan lawatan ke Melaka. Aku diminta menggantikan guru yang tidak dapat menyertai lawatan itu. Dengan selamberock nye aku bersetuju untuk pergi setelah mengetahui segala perbelanjaan adalah percuma. hahaha.

Pagi Sabtu tu aku memecut laju ke SK Ayer Hitam. 10 minit dah sampai. Bas pun dah ada dan aku terus masuk ke bas untuk memastikan murid di bawah kawalan aku ada di dalam bas. Sekali kena duduk belakang daa..jaga budak-budak ni.. Aku dibekalkan walkie talkie untuk sebarang makluman atau kecemasan..(macam gaya sb).

Malas nak merepek panjang. Aku upload gambar yang ada dalam handset aku..( dalam kamera kat orang lain..tak sedut lagi)

Otai kena duduk belakang..jaga line..hahaha

Ni la alat perhubungan aku..kalau leh wat main sms kan bagus

Muzium Samudera.. Ada layar kan cantik..


Murid-murid naik kapal..jangan roboh dah la..

Alfonso de Alburquerqe dan harta karun dalam kapal ni..

Masjid Selat Melaka..cantik masjid ni.. kat sini kami berhenti makan..

Menara Taming Sari.. replika je ni. Pertama kali aku naik..

Di Muzium Istana Kesultanan Melayu.. ni di Balairung Seri

Diorama di Balairung Seri..

Kota A Famosa.. Aku kat atas.. cikgu lain kat bawah..penat katanya..

Ramai orang kat atas ni.. tapi takde pe pun..

Ni ape nak cakap ek..ada yang disemadikan di sini.. kubur ke ape ni..agaknye la

0 comments:

Post a Comment

selamat memberi ulasan